Modesty Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Antar att det finns fler än jag som fått smak på denna koreanska delikatess och kanske även haft ett och annat missöde med den röd/orange såsen. Har några tips på hur man får bort dessa fläckar smidigt, även om de torkat in. Provade själv med Vanish gold - pyttsan inte ens blötlagt över natt. Numera idkas försiktigthet när det ska portioneras eller ätas. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Man klär sig i rödorange.. enda som hjälper vad jag lyckats lista ut! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modesty Posted August 11, 2014 Author Share Posted August 11, 2014 Hittat att man kan använda diskmedel men misslyckades själv ska prova ett annat tips där man ska blötlägga sen skrubba med löksaft .......återkommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Inte för att jag testat själv, men galltvål påstås rå på de flesta fläckar: http://galltval.se/anvandningsomraden-2/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts