Swester Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Inom senaste veckan har jag, istället för Kostdoktorns ordinarie hemsida, stött på ett felmeddelande som lyder (se även bif. skärmdump): ----------------------------------- Error 503 Service Unavailable Service Unavailable Guru Meditation: XID: 174985953 (olika nummer var gång) Varnish cache server ----------------------------------- Spelar ingen roll hur jag uppdaterar sidan. Enda att göra är att surfa runt någon annanstans ett tag och prova igen några minuter senare. Då brukar det vanligtvis fungera som vanligt igen. Lösning på detta småirriterande problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitteusa Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Fick just samma sak, men det var största gången det hände! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Oklart fel som kommer någon minut i taget några gånger per dag. Vi jobbar på det. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swester Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 Oklart fel som kommer någon minut i taget några gånger per dag. Vi jobbar på det. Härligt att läsa! Tackar för ett snabbt besked! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Fick det precis både på engelska och svenska bloggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Och jag på svenska bloggen, nyss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Problemet bör vara fixat sedan igår. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts