GöranGöran Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Nu, nu! Efter allt för många kexchoklad och coca-colaflarror efter arbetsdagens slut så villl jag förändra mitt liv, mitt utseende. Men jag behöver stöttning. Finns det fler i 25-30:års ålder därute som också har valt LCHF? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Heja, heja! Jag är förvisso närmare 40 än 30, men har ätit LCHF sen mitten av juni. Men det finns yngre här också. Min erfarenhet är att det finns bra råd och stöttning att hämta här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Jag är mer än dubbelt så gammal och kan också hjälpa till här bryr vi oss inte om ålder bara hälsa och vikt . Välkommen förrästen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Har käkat LCHF/ketogent sedan jag var 25 (med vissa avbrott). Fyller 28 i December. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GöranGöran Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 Tack alla, nu kör vi! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Tack alla, nu kör vi! lycka till Göran! om du har några speciella frågor eller funderingar så är det bara att fråga på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts