Popular Post Anders A Posted August 19, 2014 Popular Post Share Posted August 19, 2014 Grillköttet är inte konstant slut i butiken. Äntligen får vi ha det för oss själva. Larmrapporterna från media baserade på diverse obskyra kost-studier minskar, nyhetstorkan börjar ta slut. Det är dags att öka på D-vitaminet. Alla andra startar panikartat diverse bantningskurer och/eller träningshysteri för att få bort sommarens 5-10 extra kilon, vi bara ler och går till nästa punkt. Det är dags att köra igång lite periodisk fasta för att ta bort det extra kilot som kom efter sommarens "syndande" med (en och annan) öl och (en och annan) glass. Man kan inte längre dricka kokosoljan utan får ta fram skeden. 28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanette H-H Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Precis så Och när jag kom till punkt 6 var det bara att le stort av igenkännande. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytt Liv Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Min favoritpunkt är nr 4. Yeah! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Min kokosolja är fortfarande flytande, så jag tänker att jag fortfarande har sommar hos mig... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JMW Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Ha ha underbart. Dagens skratt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Jag tar det lite lugnt med träningen vid den här tiden på året (och i januari/början på februari) och sen börjar igen i slutet av oktober när det är lite mer lugnt på Friskis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Sommaren tar väl aldrig slut för en LCHF:are ? Välmående energiska personer fortsätter leva livet i ofärandrad eufori, fastän kvällarna blir litet mörkare 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marits Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Fantastisk oppsummert. God latter ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Kokosoljan är visst fortfarande flytande, bara ställ glasburken på ett element, där är ju lite ljummet i iallafall och det räcker för att oljan ska hålla sig flytande. Slurp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts