Popular Post cecilia99 Posted August 20, 2014 Popular Post Share Posted August 20, 2014 Jag är en 59-årig kvinna och jag vill dela med mig hur jag känner mig efter att ha köpt Anna Anobadias nyutkomna kokbok "Matkärlek". Det var du Andreas som rekommenderade den för ett tag sedan. Jag har redan testat en del av recepten och är väldigt förtjust i dem. Enkla recpept men otroligt goda. Jag gav Annika Dahlqvists kokböcker till min dotter som har diabetes typ-1 för några år sedan, men använde mig inte själv av recepten i boken. Till saken hör att jag är normalviktig och har god kondition, p g a golf året runt. Men eftersom jag behövde lite ny inspiration och förnyelse i vår mathållning köpte jag Annas bok. Det har bara gått någon vecka med LCHF-kost (med något litet undantag) och jag har redan egna erfarenheter av att man faktiskt är mätt utan kolhydrater! Jag har även vägt mig denna vecka och gått ner ett par kilo (från 61 kg till 59 kg, längd 165 cm) och den lilla magen är borta, som närts av smörgåsar, muffins och en croissant då och då. Jag har även skippat apelsinjuicen till frukost och dricker istället saften av en pressad citron i ljumt vatten. Jag känner mig lätt, energirik och lycklig efter bara en vecka med LCHF. Jippiiii 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glen Åkesson Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Fett najs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts