Ludde Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 God morgon Ny i gruppen och har bestämt mig för att köra LCHF igen. Jag lyckades inte så bra förra gången och förstod inte vad det berodde på, nu vet jag. Eftersom det har visat sig att jag har problem med mjölk produkter. Min fråga är nu, eftersom jag äte soya produkter och soya är en böna är det då ok att byta ut t ex vanlig grädde mot soyagrädde? Tacksam för all hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Många använder kokosgrädde äggmjölk mandelmjölk i stället. Tror inte nån här skulle rekommendera soya eftersombönan innehåller ämnen som är giftiga för kroppen. Titta in på Birgitta Höglunds paleoblogg. Hon har massor med mejerifria recept 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludde Posted August 27, 2014 Author Share Posted August 27, 2014 Tack snälla har precis gått in och läst. Många bra tips och ideer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts