LCHF-pedagogen Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Jag har två biljetter till Kostdoktorns och Jonas Bergqvists föreläsning i Göteborg den 24/9 jag tyvärr måste sälja då det krockar med jobbet. Jag var en av de första 100 som köpte biljetter och därför kostar de endast 495:-/biljett. Om du köper biljetter nu kostar de 595:- styck. Om du är snabb får du båda biljetterna för 900:- Ta chansen att få gå på riktiga kanonföreläsningar billigt samtidigt som du gör en god gärning för en slarvig dubbelbokare. Karma är fina grejer. Här kan du läsa om föreläsningen: http://www.mfgruppen.se/forelasningsturne-2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LCHF-pedagogen Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 Jag sänker nu priset ytterligare. Du får biljetterna för 395:- styck, vilket innebär att du sparar 400:- i jämförelse med att köpa biljetter på hemsidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts