Christina Mårlid Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Nu är jag inte så säker på om jag är sjuk eller har övergångsbesvär. I går mådde jag dåligt och hade diarré idag har jag bara det sistnämnda. Vad gör jag? Och kan det vara normalt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glen Åkesson Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Övergångsbesvär antyder att du precis börjat med LCHF? Jag kan fortfarande få lite diarré om jag ätit mycket fett. Dessutom kan man ju faktiskt må lite illa av för mycket fett. I alla fall jag kan må lite risigt om jag mulat smör till förbannelse. Jag skulle hålla koll på diarreerna och illamåendet, men inte oroa mig. Fortsätter det några dagar till får du kanske kolla med sjukvården. Är det övergångsbesvär försvinner dom snart och är det någon intolerans mot någon mat så kanske du måste få reda på det. Lycka till. Glen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts