Rin Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Jag vet att jag har sett tips om ett verktyg som man kunde använda till att beräkna näringsinnehåll i recept. En sån där variant där man skriver in vad man har i och hur stora mängder och så får man en sammanvägd beräkning utan att själv behöva klura ut det. Det som hindrade mig just då var att man behövde bli medlem, vilket visserligen var gratis, men verkade som det skulle ta tid. Men nu kan jag absolut inte hitta sidan igen, och jag kommer inte ihåg vad det hette. Jag var helt säker på att jag hade sett den länkad i ett recept här, men kan inte hitta något. Är det någon som vet vad jag menar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkers Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Jag brukar använda mej av något som heter Kostbevakningen, men man behöver inte vara medlem där, väldigt enkelt och smidigt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modesty Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Jag brukar använda mej av något som heter Kostbevakningen, men man behöver inte vara medlem där, väldigt enkelt och smidigt. Instämmer, riktigt bra för att man även får energi procent uträknat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rin Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Kostbevakningen var ju smidig och snabb. Tack för tipset! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts