Popular Post Dietisten Posted September 15, 2014 Popular Post Share Posted September 15, 2014 Hej! Jag arbetar som legitimerad dietist på Telge Rehab i Södertälje (http://www2.praktikertjanst.se/10/Telge-rehab/) Jag jobbar med alla möjliga olika diagnoser men mest med fetma och diabetes. Jag är positiv till lågkolhydratkost och har den som utgångspunkt när jag ger kostråd till patienter med övervikt och/eller diabetes främst. På så sätt får man snabbt synliga, mät och hållbara resultat. Hos mig kan man söka utan remiss, frikort gäller och utan frikort kostar besöket 100kr. Jag vill egentligen inte göra ett reklamliknande inlägg utan jag vill visa att det sakta men säkert blir fler och fler dietister som är öppna till lågkolhydratkost runt om i landet. Hos mig kan ni komma utan att vara oroliga för att bli uppläxade eller ifrågasatta. Jag lyssnar på er och tillsammans gör vi de kostförändringar som krävs för att du ska gå ner i vikt, sänka och stabilisera ditt blodsocker och helt enkelt må bättre Om det här inlägget strider mot några forumregler så förstår jag givetvis om ni måste ta bort det. 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rin Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Vad roligt! Jag hoppas att ditt inlägg får vara kvar, för attans vad det behövs dietister som förstår! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Om det här inlägget strider mot några forumregler så förstår jag givetvis om ni måste ta bort det. Egentligen tillåter vi inte reklam på forumet, men detta har stort allmänintresse för alla oss som kämpar för lågkolhydratkost som ett led i behandling av diabetes, så vi låter tråden och posten vara kvar. Välkommen till forumet förresten 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...