Anci Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Har precis börjat med LCHF men har några funderingar. Jag är mjölkproteinalleriker. Hur ska jag tänka där? Är också allergisk mot nötter och mandel. Finns andra alternativ? /Anci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Visst går det att käka Lchf utan mjölkprodukter & nötter Du skulle ju kunna hitta en perfekt kost mellan paleo och Lchf som passar bra med dom saker du mäste undvika 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EPM Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Hej!Hur har det gått?Sitter i samma sits.Familjen vill prova LCHF, men .. sonen: mjölkprotein-allergisk jag:allergisk mot nötter och ägg Jag tycker att det är svårt att komma igång och hitta hur vi ska äta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Kolla på bloggen lchfingenjören. My är alkergisk mot allt. Nu är ju hon ingen gourmet men hon får till det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Tommy Tappar verkar inte heller vara någon gourmet. http://www.tommytappar.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts