Julle Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 När jag försöker komma åt medlemsmenyn så får jag: i Safari redirect till feed://www.kostdoktorn.se/medlem ...och i Chrome "This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 När jag försöker komma åt medlemsmenyn, får jag frågan "Prenumerera med aktivt bokmärke?" När jag då väljer "Avbryt" så är jag kvar på föregående sida och kommer inte till medlemsmenyn. Däremot kan jag gå direkt till ex. filmer eller intervjuer, det är bara menyn som jag inte kan komma åt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julle Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 Jag kan också se ex. filmer eller intervjuer, det är bara medlemsmenyn som jag inte kan komma åt. Egentligen vill jag till sidan för att hantera mitt konto, så om någon kan den adressen är jag tacksam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julle Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 Nu funkar det plötsligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Beklagar krånglet, det var en uppdatering av sidan som ställde till det. Ska vara fixat sedan ett par timmar nu. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts