stroker49 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Inget är nytt, varför tjatar vi på detta fora? (ursäkta om någon annan lagt ut denna förut) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Limp Posted October 2, 2014 Popular Post Share Posted October 2, 2014 Jovisst är det en hel del nytt... i alla fall i mitt garage. Jag har blivit så pass viktnormaliserat att jag får numera plats i en trång sportbil. Så jag köpte mig en sådan som belöning för att jag lyckats Gammal gube, men ung beträffande kroppsformen och i sinnet . En del bekanta tycker dock att jag fått hjärnsläpp Men man lever bara en gång... 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Kallas för manligt klimakterium.. sportbil eller HD, vilket som! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Kallas för manligt klimakterium.. sportbil eller HD, vilket som! Segelflyg på gamla dar funkar oxå 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroker49 Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Jag har redan två HD, så jag började att flyga! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Syster Posted October 2, 2014 Popular Post Share Posted October 2, 2014 Kallas för manligt klimakterium.. sportbil eller HD, vilket som! Ni kommer lindrigt undan ni män, om det är klimakterium att köpa sportbil eller HD 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Jag har också ett par HD men det är inget klimakterie eller medelålderssyndrom, har haft motorcykel sedan jag gick i nian Går ju inte vara utan hoj men det behöver ju nödvändigtvis inte vara HD. Flyga lockar inte men det är säkert kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Den populärvetenskapliga förklaringen lär vara att Testosteronet sjunker med stigande ålder.. varvid man kompenserar genom att skaffa attribut förknippade med testosteronstinna hanar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Hmmm, jag köpte iMac, iPad och en kamera... Sportbil kanske vore något men då får något hända i plånboken först... En Nissan GTR vore något.... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Ni kommer lindrigt undan ni män, om det är klimakterium att köpa sporbil eller HD Det är värre än så och speciellt när man är lågkolhydratare med höga energinivåer. När tinningarna börjar bli gråa, minskar ju testosteronet som i sin tur skapar stress hos oss män. Stress leder ju som bekant till att adrenalin lösgörs. Adrenalin kallas ju för "fight/flight hormone" och man börjar testa sina gränser. Flyga högt eller lågt kvittar... bara det går undan. Det är faktiskt kul och bli äldre Börja spara nu, Tommy... om 10 år slår du till som jag gjorde 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts