NoReturn Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Tjena! Har sätt att det går att köpa s.k. Shirataki nudlar eller mirakel nudlar. Alltså sådana nudlar som är gjorda på konjakrot. Vill göra mina egna nudlar och annat smått och gott men har inte sätt att det går att köpa konjakrot i sin naturliga form. Är det någon som har sätt om/var det går att köpa roten? Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matgiken Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Tjena! Har sätt att det går att köpa s.k. Shirataki nudlar eller mirakel nudlar. Alltså sådana nudlar som är gjorda på konjakrot. Vill göra mina egna nudlar och annat smått och gott men har inte sätt att det går att köpa konjakrot i sin naturliga form. Är det någon som har sätt om/var det går att köpa roten? Tack på förhand. Jag tror att redningsprodukten "Redix" är baserad på just konjaksrot. Vet inte om den innehåller något mer eller om den är "ren". Kanske kan vara värt att kolla upp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts