Trollmormor Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Är ny här och undrar hur jag gör för att få med andras inlägg när jag svarar? Har lite kognitiva problem efter en whiplashskada så ibland ser jag inte det som finns mitt framför ögonen . Hoppas nån kan hjälpa mej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Du trycker på knappen "svara" längst ner till höger på det inlägg du vill ha med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Det funkade inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Det funkade inte Prova igen. Längst ner till höger i varje kommunikation finns två "knappar": Multicitat och Svara. Tryck på Svara, då skapas en kopia av det inlägg som stod i rutan och textmarkören hamnar strax under den rutan. Där kan du skriva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Testar igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Nej . Vad gör jag för fel?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Nej . Vad gör jag för fel?? Jag får det inte heller att fungera på alla mobila enheter. Kommer inte ihåg vilken som strular, men jag har provat ipad, androidtelefon och androidtablet. Uppenbarligen funkar det på min Sonyplatta i alla fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl August Arge Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 har just samma problem + att jag får inte lagt in bilder och links. Nån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Jag använder en helt vanlig laptop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Prova med en annan webbläsare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Då blir det överkurs . Har inte lärt mej datorn riktigt än (Windows 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl August Arge Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Då blir det överkurs . Har inte lärt mej datorn riktigt än (Windows 8) Jag fick löst problemet nå vid att byta browser, just som föreslagits. En browser är det program du använder då du är på nätet; mycket vanliga sådana är Explorer, Firefox, Google Chrome + flertal andra. Du kan ha flera browsarer instalerade - och kan då byta till en annan om nått problem är - som det du har nu t ex. Då skall du se efter om du har fått instalerat någon annan browser än den du använder varje gång du går på nätet. Har du inte det, kan du söka på t ex Google: free download internet browser. Då skulle du få ett flertal alternativ. Själv har jag Internet Explorer och Google Chrome instalerade - och kan fritt veksla mellan dessa två. Om du inte är så van vid datoren - be då barnen eller barnbarnen hjälpa. Det är ganska enkelt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Datorer i allmänhet har jag inga problem med. Har inte riktigt kommit underfund med den nya än bara. Jag använder Explorer. Har alltid gjort det utan problem. När det gäller barnbarnen så är dom små gullungarna bara 5 och 3 än så där blir det inte mycket hjälp . Dom ska jag fråga när jag behöver hjälp med pekskärmar för där hänger jag inte med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl August Arge Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Datorer i allmänhet har jag inga problem med. Har inte riktigt kommit underfund med den nya än bara. Jag använder Explorer. Har alltid gjort det utan problem. När det gäller barnbarnen så är dom små gullungarna bara 5 och 3 än så där blir det inte mycket hjälp . Dom ska jag fråga när jag behöver hjälp med pekskärmar för där hänger jag inte med Well..fint fint Jag hade samma problem som du då jag använde Explorer. Då jag sen startade Chrome var problemet borta. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Ok. Får testa med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Ok. Får testa med det Det är mest troligt någon inställning i IE som skall skydda dig mot Popup eller dylikt! Senaste IE är så fantastiskt bra och säker att knappt någon som inte är systemvetare klarar av att ställa in den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Där måste jag nog hålla med. Jag har turen att ha ett kusinbarn som är en mycket duktig systemvetare, jag får ringa honom. När älgjakten är slut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted October 20, 2014 Author Share Posted October 20, 2014 ska bara kolla en grej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts