Jump to content

Bevis sökes på att bygga rejäla muskler på LCHF.

Chaos

Recommended Posts

Hej allihopa.

Jag sökte på forumet efter detta men jag hittade inte något så jag beslöt att starta denna tråd.

Jag har ätit LCHF i 5 år och mår toppen, jag är ingen nybörjare inom denna livsstil.

Jag har satsat hårt på styrketräning senaste tiden så därför intresserar detta mig.

Dock har jag en fråga,riktad till män.

Kan någon bevisa att man har lyckast bygga rejäla muskler på enbart LCHF kost?

Jag har sett en hel del "efter" bilder men inte något som följer hela omvandligen?

Nu efterlyser jag alltså bevis på någon som byggt REJÄLA muskler och en imponerande fysik.

Tänk alltså Grekisk Gud staty.

Tackar på förhand och ser fram emot era svar.

Här har du en diskution om det hela, från coachen själv!

Carbless Massing

http://ironaddicts.com/forums/showthread.php?t=19002

Det handlar inte så mycket om LCHF eller ej, det handlar mer om hur du definierar LCHF och anpassar det till just muskelbygge om det är ditt syfte!

Altså.. hur gör jag för att bygga muskler på LCHF.. inte huruvida man kan äta LCHF och bygga muskler!

Oså från det ena till det tredje, de som vill ha synliga muskler, vill vara ripade, då är det inte optimalt med för mycket underhudsfett/fett över huvud taget!

Då pratar vi deff.. och den är rätt ofta ketogen i någon form.

Muskler utan annan hänsyn än volym och styrka är något annat, flera styrkelyftare är feta!

• Like 1

Här är bild på mig precis innan jag började med lchf och hur jag ser ut idag. Jag har både fått mindre fett och fått mer muskler. Notera att jag har bytt träningsmetod för att inte lägga på mig mer muskler. Så som jag tränade (med lchf) ett tag la jag på mig mycket muskler ganska snabbt, jag vill inte bli onödigt tung så nu tränar jag annorlunda mot vad jag gjorde då. Så visst kan man bygga muskler på lchf.

Många tjejer som var snabba och "Gilla detta". ;)

• Like 6

Hej allihopa.