Jäderås Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Hej! Vill bara tipsa om Anna Sparres podcast som är mycket informativ och enkel att förstå om man vill lära sig lite mer biokemiskt kring hur människokroppen fungerar. Spännande teman kring hormoner, autoimmuna sjukdomar, stress, binjureutmattning osv. Känns som hon är påläst och trovärdig. Avsnitten är korta ca 15 min så de är perfekta på väg till jobbet el liknande. Gratis såklart och på svenska (finns inte så många mer aktiva lowcarb-poddar på svenska vad jag vet?) Om du inte har testat podcast så är det bara att ladda ner en poddspelar-app till din telefon och söka upp hennes podcast i appen "4health" och spela valfritt avsnitt. Streama eller ladda ner dom. Och när du ändå är i farten finns tonvis med andra bra poddar på engelska. Många som intervjuar forskare och kända lowcarb-läkare. "Bulletproof radio", "fat burning man", "livin la vida low-carb show" och "Robb Wolf" är några jag följer och gillar... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Hej! Vill bara tipsa om Anna Sparres podcast som är mycket informativ och enkel att förstå om man vill lära sig lite mer biokemiskt kring hur människokroppen fungerar. Spännande teman kring hormoner, autoimmuna sjukdomar, stress, binjureutmattning osv. Känns som hon är påläst och trovärdig. Avsnitten är korta ca 15 min så de är perfekta på väg till jobbet el liknande. Gratis såklart och på svenska (finns inte så många mer aktiva lowcarb-poddar på svenska vad jag vet?) Om du inte har testat podcast så är det bara att ladda ner en poddspelar-app till din telefon och söka upp hennes podcast i appen "4health" och spela valfritt avsnitt. Streama eller ladda ner dom. Och när du ändå är i farten finns tonvis med andra bra poddar på engelska. Många som intervjuar forskare och kända lowcarb-läkare. "Bulletproof radio", "fat burning man", "livin la vida low-carb show" och "Robb Wolf" är några jag följer och gillar... 4Health-bloggen med podcast är så bra. Verkligen stor kunskap där. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts