Peter B Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Vilken video är den bästa LCHF videon du har sett. Jag tänkte då innehållsmässigt. ( När det gäller teknisk kvalitet vinner ju team kostdoktorn överlägset.) Mitt förslag blir denna: Jag tycker att den är briljant! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Diet, Health and the Wisdom of Crowds 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Kolesterolets roll i åderförkalkningen: Tycker Ralf Sundberg är helskön. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigurdur Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 I denna genre så får jag säga att Dr Lustigs "Skinny on obesity" på YouTube och likaså hans föreläsning "Sugar, the bitter truth" ligger i topp. Riktiga ögonöppnare, som jag önskar fanns med svensk text åt de som behöver (något för medlemssidorna?). Någon får gärna tala om hur man lägger upp video direkt som ni ovan gjort. Med IE som jag använder nu kan man inte ens kopiera in en länk. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Den här är bra Peter Attia - An Advantaged Metabolic State: Human Performance, Resilience & Health 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Vi kör en till 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Det här är min favorit; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 Har man inte sett Fat head ska man göra det. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Har just tittat på denna. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 Här kommer en till. Det är 6 delar som jag varmt kan rekommendera. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts