Syster Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Tro om det är bara mig sökfunktionen på forumet inte fungerar för, eller om det är ett problem för samtliga här på forumet. Spelar ingen roll vad jag söker på för ord, så finns det inte ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Så har det alltid varit föt mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Jo det var problemför mej också i morse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Sökte på LCHF och fick detta svar "Inga resultat hittades för 'lchf'." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Det funkar om du väljer Forum i stället för Ämne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted November 15, 2014 Author Share Posted November 15, 2014 Det funkar om du väljer Forum i stället för Ämne! Say what? Kan man söka på ämne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Jupp, "detta ämne" dvs i den här tråden! Vill man söka på hela forumet får man välja Forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted November 15, 2014 Author Share Posted November 15, 2014 Jupp, "detta ämne" dvs i den här tråden! Vill man söka på hela forumet får man välja Forum! Jaa, nu ser jag ju men jag har bara sökt på forumet och det funkar ju inte ... kaputt ... utslaget ... error ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Jaa, nu ser jag ju men jag har bara sökt på forumet och det funkar ju inte ... kaputt ... utslaget ... error ... samma för mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Jupp, ni har rätt, det funkar bara för LCHF och då får man upp en (1) tråd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Någonting är det som inte fungerar, vad jag än söker på får jag inga träffar alls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Nix fungerar ej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Googles sökfunktion fungerar ju bättre ( man kan söka på färre än 4 bokstäver) än den "interna" ...så det här kan ju vara ett bra tillfälle att lära sig den. Skriv i en google "sökruta": site:forum.kostdoktorn.se "lchf" 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Ok, sätter det på den långa listan över saker för Johan att kolla på. Han börjar jobba heltid om två veckor, sen kommer han att ha 4-5 gånger mer jobbtid för oss än någonsin.Tyvärr får man nog använda Google enligt tipset ovan en tid. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Oså Dietdoctor.com! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Hej, Ledsen att detta tagit så lång tid, men sökningen skall nu fungera igen. / Johan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts