Peter B Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 http://kolhydrater.ifokus.se/articles/546af7198e0e747053001de2-lchf-kryssning-2015 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 Jag kommer åka! För första gången. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minja Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 Å vilket datum är det? Står att dom går ut med datumet för planeringens skull men hittar inget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 20, 2014 Author Share Posted November 20, 2014 "Lördag 28 mars 2015 är nästa års kryssning. Silja Galaxy avgår från Värtahamnen i Stockholm till Åbo och det är som vanligt en 24-timmarskryssning." Å vilket datum är det? Står att dom går ut med datumet för planeringens skull men hittar inget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Tamejtusan, jag kan! Hurra! Dom måste verkligen ha tänkt på mig när dom planerade datum! Vi ses! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Just den natten blir vi snodda på en timme, men vi överlever väl det med. Får fylla på med mycket koffein 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Just den natten blir vi snodda på en timme, men vi överlever väl det med. Får fylla på med mycket koffein Koffein, det har jag gott om här, sprit är bristvara, här ska drickas ikapp Möjlig kompromiss kan vara Irish Coffe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Koffein, det har jag gott om här, sprit är bristvara, här ska drickas ikapp Möjlig kompromiss kan vara Irish Coffe Men inte på morgonkvisten va, Y62? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Men inte på morgonkvisten va, Y62? Nej det förstås. Men det är väl bara du som är så gammal att du tänker på dagen efter 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Nu ska det tydligen gå att boka 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Gick att boka på deras chatt, bra service för oss som har svårt att ringa. Vi ses på båten gott folk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Jag har också bokat, för första ggn! Spännande, ska bli jättekul! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Jag har också bokat nu! Ska bli väldigt roligt! Första gången för mig med! :-) 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Jag har bokat, tar med mig sambon som trots att han inte äter LCHF tycker det är kul 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Bokad och klar! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Jag och en annan tjej har skapat en communitysida om LCHF kryssningen på facebook. Den heter helt enkelt LCHF kryssning 2015 om ni vill vara med :-) https://www.facebook.com/Lchfkryssning2015?ref=hl 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Nu har jag bokat 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Nu är det fullt på första sittningen i buffén totalt har över 500 pers bokat och det finns bara ca 100 platser kvar. Du som bokar nu får antingen äta på bufféns sena sittning eller någon annanstans på båten och får då en kupong motsvarande kostnaden för buffén 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindore Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Jag hade faktiskt inga planer alls på att åka, förrän jag såg att det började bli fullbokat. Då, av någon anledning så tog det 5 minuter ungefär sen hade jag bokat haha! Nackdelen blir väl att jag åker ensam för det är ingen som är intresserad nog att följa med, men det kommer väl finnas massor med trevligt folk där! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Jag hade faktiskt inga planer alls på att åka, förrän jag såg att det började bli fullbokat. Då, av någon anledning så tog det 5 minuter ungefär sen hade jag bokat haha! Nackdelen blir väl att jag åker ensam för det är ingen som är intresserad nog att följa med, men det kommer väl finnas massor med trevligt folk där! Om du vill ha någon att dela hytten med kan du ju alltid skicka ut en efterlysning här https://www.facebook.com/Lchfkryssning2015?fref=ts, via kolhydrater i fokus eller varför inte här i forumet? Första året jag åkte på kryssningen så delade jag hytt med 3 främmande kvinnor jag hittade via just kolhydrater i fokus, vi hade jättetrevligt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jag hade faktiskt inga planer alls på att åka, förrän jag såg att det började bli fullbokat. Då, av någon anledning så tog det 5 minuter ungefär sen hade jag bokat haha! Nackdelen blir väl att jag åker ensam för det är ingen som är intresserad nog att följa med, men det kommer väl finnas massor med trevligt folk där! Jag åkte ensam första gången men det är inga problem att hitta kamrater i LCHF-världen. Inte ens för en klykta*****, eh, jag menar sundsvallare 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Programmet finns här : http://www.kostdoktorn.se/wp-content/2015/03/Kryssa-med-LCHF-15-2.pdf 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Nu drar det ihop sig. Vilka är det som följer med? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Jag kommer, med samma två kompisar som förra året. Men min käraste har jag inte lyckats locka med mig :-( 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Jag kommer med. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marie Norder Aspholm Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Plats sökes i tjejhytt av trevlig och skötsam tjej. Gärna buffébiljett med. Marie Tel 070-52 58 673 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marie Norder Aspholm Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Plats sökes i tjejhytt av trevlig och skötsam tjej. Gärna buffébiljett med. Marie Tel 070-52 58 67 Biljett fixad! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts