Birgitta Höglund Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Måste bara dela med mig av den godaste pepparkakskladdkaka jag bakat och smakat. Önskar Er alla en fin advent och jul. Soliga hälsningar från Turkiet./ Birgitta https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2014/11/27/mjuk-pepparkaka-lchf/ 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Jag har köpt ingredienser och ska provbaka den till helgen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Blir det inte mycket kolhydrater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Jag bakade kakan igår och då åt vi den med vispad grädde och tinade lingon. Jag sötade med agavesirap, inte helt kosher men jag hade det hemma och det är väldigt sött och det behövs därför inte så mycket. Tänkte prova ifall man skulle kunna bjuda normalkostare (som hatar sötningsmedel) på den. Gott men lite "konstigt". Idag, efter en natt i kylskåpet, smakade den precis som pepparkaksdeg. Är man svår på pepparkaksdeg ska man nog passa sig för att baka den . Efter en natt i kylskåpet skulle jag nog kunna säga att man kan bjuda normalkostare på kakan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts