Effie Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Läste på Facebook att det nu går att boka stugor till LCHF-campingen i Säffle 25-27 juni 2015. Jag sade ju förra gången, när jag inte kunde komma, att nästa år, då ska jag planera bättre!! Det har jag inte gjort. Min käraste och jag planerar att åka till USA i sommar vid midsommar och ett par veckor framåt; dansa squaredans och hälsa på släkten. Så ni får ha det så kul ändå, utan mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Läste på Facebook att det nu går att boka stugor till LCHF-campingen i Säffle 25-27 juni 2015. Jag sade ju förra gången, när jag inte kunde komma, att nästa år, då ska jag planera bättre!! Det har jag inte gjort. Min käraste och jag planerar att åka till USA i sommar vid midsommar och ett par veckor framåt; dansa squaredans och hälsa på släkten. Så ni får ha det så kul ändå, utan mig. Då får vi inte ses i verkliga livet den här sommaren heller, Effie. Ett par veckor i USA låter som ett fantastiskt alternativ till Säffle tycker jag Kanske vi ses på kryssning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted November 27, 2014 Author Share Posted November 27, 2014 Kryssningen...långt att åka, intensivt och kort. Och kul. Jag tror jag kommer, även 2015. Det går att komma hem igen efteråt; det är det viktigaste...:-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 See you on the boat Effie USA-resa är inte illa, jag var där i höstas. Svårt att hitta bra mat i affärer men jag stormtrivs där. Bon voyage! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Läste på Facebook att det nu går att boka stugor till LCHF-campingen i Säffle 25-27 juni 2015. Jag sade ju förra gången, när jag inte kunde komma, att nästa år, då ska jag planera bättre!! Det har jag inte gjort. Min käraste och jag planerar att åka till USA i sommar vid midsommar och ett par veckor framåt; dansa squaredans och hälsa på släkten. Så ni får ha det så kul ändå, utan mig. Låter som en trevlig resa för er men synd att vi inte ses nästa år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts