Andreas Eenfeldt

LCHF för nybörjare

Recommended Posts

Prova denna länken i stället! http://www.kostdoktorn.se/dags-for-en-friskare-framtid

Lycka till!

Det hjälper inte. För ett åpar veckor sedan gav jag länken till en vän i Tyskland. Han har arabiska bekanta som han vill ge kostråden i översättning till men nu går det inte att få fram dem. :(

Det är guiden "LCHF för nybörjare" han behöver tillgång till. HAn är mycket nöjd, gått ner 6 kilo på tre veckor och nu mycket nyfrälst och vill hjälpa andra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den här "LCHF för nybörjare" länken fungerar ju inte att gå in på, är mycket intresserad så hade ni kunnat åtgärda detta skulle jag vara tacksam.

Ja, det har varit såhär i flera dagar! :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

HALLÅ HALLÅÅÅÅÅÅÅ! LÄNKARNA FUNKAR INTE! :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr har vi ett återkommande besvär men "cachning" av sidor. Det ger ibland sidor som tillfälligtvis inte fungerar. Testa igen efter en tid!

Naturligvis ska vi ordna detta så fort det är möjligt.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr har vi ett återkommande besvär men "cachning" av sidor. Det ger ibland sidor som tillfälligtvis inte fungerar. Testa igen efter en tid!

Naturligvis ska vi ordna detta så fort det är möjligt.

För att få en sida att laddas på nytt i stället för att ladda en cachad version, tryck Ctrl+F5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grundkurs i LCHF med kostråd och enkla recept:

LCHF för nybörjare

Ytterligare tips:

Mer korta frågor och svar om LCHF

Tips för viktminskning

Mer om bakgrunden, 45 minuters föreläsning:

http://www.youtube.com/watch?v=9Hy737EuL-o&list=UUyxv-Kecjm1eH83nmDmVlvA&index=10

Har diabetes 2 tar metformin 3 tabl dagligen. Har käkat LCHF ca två månader och det funkar bra. Misstänker att jag kan ta bort metforminet nu Nu undrar jag vad som händer när jag tex äter en pizza när jag är ute på resa. Eller vid andra tillfällen då jag får i mig kolestorol?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grundkurs i LCHF med kostråd och enkla recept:

LCHF för nybörjare

Ytterligare tips:

Mer korta frågor och svar om LCHF

Tips för viktminskning

Mer om bakgrunden, 45 minuters föreläsning:

http://www.youtube.com/watch?v=9Hy737EuL-o&list=UUyxv-Kecjm1eH83nmDmVlvA&index=10

Har diabetes 2 tar metformin 3 tabl dagligen. Har käkat LCHF ca två månader och det funkar bra. Misstänker att jag kan ta bort metforminet nu Nu undrar jag vad som händer när jag tex äter en pizza när jag är ute på resa. Eller vid andra tillfällen då jag får i mig kolestorol?

Och hur vet jag att jag kan utesluta medicineringen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och hur vet jag att jag kan utesluta medicineringen?

Det vet du inte fören du gjort bättre koll på dina värden!

Jag antar att du mäter blodsocker?

Metformin kan du behålla en längre stund.. men Insulin bör sättas ut rätt snart.. minskas radikalt iallafall!

Räkna på kolisarna du äter.. räkna oxå sen på protein.. det kanske du inte behövde förut.. men nu iomed LCHF så kan det vara påkallat!

Om man säger som så.. kolesterol lär inte behöva varken Metformin eller insulin!

Du får mäta ditt blodsocker när du äter en Pizza eller strunta i att äta den!

Grejen är fortfarande att du kanske skulle behövt extra insulin för att hantera allt mjöl.. men om så inte är fallet.. ät Pizza väldigt sällan.. ät helst inte upp mjölbottnen om du kan.. ta mer Pizzasallad i värsta fall.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg