Lotte Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Hjälp! Hade problem med min första Ketonix standard, den lyste alltid rött (borde ju vara bra, men den lyste rött hur jag än åt!) nu har jag uppgraderat till en sport och försöker ladda den för första gången. Det står i beskrivningen att det tar lång tid första gången men nu har den varit inkopplad i över 5 timmar och blinkar fortfarande grönt? Ska det vara såhär? Eller har jag fått ännu en som inte fungerar??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedster Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Koppla ur den och koppla sen in den igen så borde den lysa blått efter några minuter. Min gjorde det ivarje fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted December 20, 2014 Author Share Posted December 20, 2014 Exakt,Hedster! Gjorde just det igår kväll och den funkade! Måste ha fastnat på något sätt! Tack för svaret! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts