LizzieTigersjäl Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Hejsan Har en liten fråga, det är ju "okej" att ha grädde i kaffe, men för mig som inte dricker kaffe, är det lika "okej" att ta det i teet istället? Står ingenting om det nämligen, kanske konstig fråga, men jag gör ett försök ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slacktivisten Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Det är helt okej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Det kan du absolut ha! Jättegott! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LizzieTigersjäl Posted December 22, 2014 Author Share Posted December 22, 2014 Tack för svar! Vad bra, för jag tycker nämligen det är mega gott och om jag har det behöver jag inte äta någonting annat på morgonen förutom att dricka te med grädde, för man blir så mätt på det 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Kryddigt chai-te, med kokosolja och grädde, är min stående vardagsfrukost. Gott! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Min frukost består av te med en skvätt grädde eller kokosgrädde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Jag kör ibland kakao o grädde i té. Har provat med grönt té samt nåt julté med lite vaniljtouch. Har fått för mig att kakao är nyttigt. God Jul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiim Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Varför skulle det inte vara okej? Du bestämmer vad som är okej. Mår du bra av det och tycker det är gott så kör på! Experimentera på 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts