Popular Post Y62 Posted December 31, 2014 Popular Post Share Posted December 31, 2014 Gott Nytt År på er grevar och grevinnor! Sitter med en kopp kaffe i solen efter 11,5 km långsam löpning och bara njuter. Har det så bra så jag nästan skäms... Bara nästan. Löpning i bara shorts: Tankar D-vitamin, endorfin och måfin Ha en härlig nyårsafton! 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Detsamma, Y62, ha det gott i fjärran land! Önskar er alla ett riktigt härligt 2015! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Låter riktigt äckligt, Y62 ( inte alls avundsjuk.. )Här sitter jag i plusgrader och blankis och funderar över om resan till nyårsfirandet ens kan bli av... Nåja, gott nytt år till er alla och låt 2015 bli det bästa året ever! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Gott Nytt Fett År alla glada ? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Det är visserligen 6 grader varmt just nu i västra Skåne och ja, jag ska springa idag, men tror inte det blir shorts Gott nytt år på er alla! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Jag passar också på att önska ett gott nytt år till er alla! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Syster Posted December 31, 2014 Popular Post Share Posted December 31, 2014 GOTT NYTT ÅR till er alla. Själv funderar jag starkt på att ha shorts ikväll, trots att jag inte ska springa Från att ha haft nästan 25 grader kallt för ett par dagar sedan till att ha 5 grader varmt idag, så känns det nästan som shortsväder 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts