Karin20 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 http://www.xlsmedical.com/site/sv Vad är detta? Reklam på teve precis nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Det är svagt laxerande fibrer av fikonkaktus! Dvs, det handlar om att banta med oljig avföring! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Såg den en annan dag. Om jag fattade rätt så var det bara 3 små förpackningar med pulver. Bara att hälla i sej. Utan vatten om jag minns rätt. Klart man går ner i vikt efter ett tag. Men det verkar ju vara rena skämtet. Funkar säkert lika bra att bara dricka vatten. Om det bara är snabb viktnedgång man är ute efter. Billigare dessutom . Tacka vet jag LCHF!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Och skiten säljs på Apoteket. Då har det tydligen gått igenom deras hårda kontroller som bland annat gäller effekten . Så enligt Apoteket är det nåt som funkar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts