Christina Mårlid Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Under julen spårade jag ur totalt. Nu vill jag börja om och har ett minne av en bloggare som lagt in en rivstart meny för 2 veckor. Men jag hittar inte tillbaka! Någon som vet vad jag tänker på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkers Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Under julen spårade jag ur totalt. Nu vill jag börja om och har ett minne av en bloggare som lagt in en rivstart meny för 2 veckor. Men jag hittar inte tillbaka! Någon som vet vad jag tänker på? Sök på 56 kilo. Skriv rivstart i sökrutan, så kommer det upp många förslag, lycka till. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria6 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 http://sverigesfetaste.wordpress.com/ Kanske menar du denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina Mårlid Posted January 4, 2015 Author Share Posted January 4, 2015 Tack det var bra idéer båda två! Efter att i helgen slukat en påse lakritskola och en mängd andra sockerstinna saker, med efterföljande värk, är jag synnerligen motiverad! Men först ska här handlas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts