Vittvrak Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Eller vad det heter, de gråa fälten runt citaten. Det verkar som fler än jag har problem med dom där knepiga parenteserna. Tar man upp inlägget för redigering, hittar inget fel och skickar igen så funkar det! Har sett mycket sånt senaste veckan, vad beror det på tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Eller vad det heter, de gråa fälten runt citaten. Det verkar som fler än jag har problem med dom där knepiga parenteserna. Tar man upp inlägget för redigering, hittar inget fel och skickar igen så funkar det! Har sett mycket sånt senaste veckan, vad beror det på tro? Har också sett det och ibland funkar det, men ibland inte... Vet inte varför... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 (edited) Har också sett det och ibland funkar det, men ibland inte... Vet inte varför... Jag också. På mina svar blir det nästan alltid fel. Undrar om det funkar nu. Men det var ett bra tips, att "redigera till det", tänkte inte på att det kunde funka. Och den här gången fungerade det såklart på en gång... :-) Edited January 4, 2015 by EVS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Tack för att problemet uppmärksammas! Vi i moderatorgruppen är medvetna om att det är ett problem med citatfunktionen. Återkommer i frågan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kahavia Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Hej, det verkar som problemet uppstår varje gång som någon gillar ens inlägg. Om man efter detta går in i sitt inlägg kan man se att det försvunnit en mellanrad mellan citatet och ens kommentarstext och då brukar jag lägga tillbaka raden varefter det ser bra ut igen. Jag vet inte om mellanraden har någon betydelse men jag nämner det för säkerhets skull. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts