Melliz Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hej alla underbart goa och glada människor!! Undrar vilka som ska med på lchf kryssningen? Och är det någon som varit deltagande på det tidigare, isåfall hur var det!? Ska bli sjukt kul!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Jag har bokat, klart o betalt! Ser jag verkligen fram emot! Första gången för mig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Hej alla underbart goa och glada människor!! Undrar vilka som ska med på lchf kryssningen? Och är det någon som varit deltagande på det tidigare, isåfall hur var det!? Ska bli sjukt kul!! När går den? är int!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Jag kommer! Det var kul sist jag var med och nu blir det säkert ännu mer folk. Kryssningen är 12/4. Här är mer info: http://www.kostdoktorn.se/dags-boka-lchf-kryssning-till-abo-124/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted January 17, 2013 Author Share Posted January 17, 2013 Åh detta kommer bli så skojj! Ju fler desto roligare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovis Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Jag är faktiskt lite sugen att hänga med men jag kommer ju att åka själv då. Hur har ni gjort när ni bokat hytt? Om man kan tänka sig att dela hytt med nån, måste det vara fixat vid bokningen då eller ? Sen undrar jag, ingår det frukost, buffé och fri dryck till middagen? Isf är det ju jättebilligt Och fika andra dagen? Då behöver man väl inte boka nån lunch då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steevel Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Nu har jag bokat och kommer som meddelat i tidigare tråd antagligen åka ensam. Så finns det fler ensamseglare där ute som är sugna på att åka men inte inte vill känna sig ensamma så har ni i alla fall mig att prata med! :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts