annaspasic85 Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Hej Har ett problem. Sen jag började med lchf har jag mått bra i min mage, blir inte sådär svullen och uppblåst som jag blev av massa kolhydrater. Men typ 2 veckor efter jag börja dra ner på kolhydraterna och börja med lchf så fick jag kraftiga mellanblödningar trots att jag va mitt i kartan med ppiller. Och detta har aldrig hänt någonsin! Har tagit ppiller sen jag fick mitt senaste barn för snart 1 år sen. Och dessa blödningar håller fortfarande på i snart 2,5 vecka och det verkar inte bli nått stopp! är detta normalt? Nån som känner igen sig eller vet vad man kan göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linda76 Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Hej! Det samma hände mig... Gick över efter ett par månader. Väldigt drygt men stå ut det blir bättre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LottaJ Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Oj, lchf är ju en hormonnormaliserande kost, kanske därför din kropp beter sig lite märkligt? Själv blev jag AV med mina mellanblödningar (underbart!), men jag har kopparspiral. Hoppas att det blir som för linda76, att det går över efter några månader, och det är nog så, du får ge det lite tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts