Popular Post Syster Posted January 22, 2015 Popular Post Share Posted January 22, 2015 Kostdoktorn figurerar nu även i Quizkampen . . . "Läkaren Andreas Eenfeldt driver en populär blogg om hälsa och kost. Vad heter den?" 1. Hälsobloggen 2. Kostdoktorn 3. Hälsoläkaren 4. Hälsokost Hur många av er klarar den frågan? 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jag har fått den och klarade den 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jag har fått den och klarade den Ingen match för en gammal erfaren quizkampare som du, Y62! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Ingen match för en gammal erfaren quizkampare som du, Y62! Detsamma Lilla Anna. Tröttnade du på att ständigt få stryk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Y62! Kan det ligga någonting i att minnesfunktionen försämras med LCHF? För dig alltså. Tänk på att jag har bildbevis från en mycket minnesvärd omgång 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Y62! Kan det ligga någonting i att minnesfunktionen försämras med LCHF? För dig alltså. Tänk på att jag har bildbevis från en mycket minnesvärd omgång Även en blind höna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Även en blind höna... Jag har även statistiken kvar om ditt minne behöver fräschas upp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jag har även statistiken kvar om ditt minne behöver fräschas upp Det finns tre sorters lögner, lögn, förbannad lögn och statistik. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts