heywest Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Hej! Efter att ha googlat i drygt en timme utan att hitta det igen så testar jag här Jag söker efter ett speciellt märke av slow release carbohydrates som jag har läst om på diverse bloggar etc. Senaste jag hörde talas om det så var det en snubbe som hade cyklat en längre sträcka, gjort massa mätningar på ketoner i blodet etc och använd den här produkten. Det ska tydligen vara en nyligen framforskad produkt. Är det någon som vet jag pratar om? Jätte tacksam för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heywest Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 nvm hittade det. Generation Ucan Superstarch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glen Åkesson Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Bra grejer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts