Erik 2 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Under devisen: No carbs. Just delicious, EggsInc på Regeringsgatan 26. http://www.eggsinc.se/ 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Har de öppnat nu? Nån som har varit där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 ja just det, det tror jag att jag ska testa nästa gång jag är i Stockholm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Nu har det kommit upp mer info på deras hemsida. Men jag har inte varit där ännu ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Hehe rätten Äggägg låter ju spännande... Kan man få den med extra ägg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benkar Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Ingen som varit där och testat? Jag får lov ta en lunchpromenad dit kommande vecka... se om man blir mätt eller inte... /B 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Jag ska absolut gå dit nångång när jag är ensam på lunchen. Ingen av mina jobbarkompisar skulle vilja gå så långt för att äta. Jag äter lunch på jobbet bara en gång per vecka så jag tycker jag kan kosta på mej kvalitet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Nu har jag och sonen varit på http://www.eggsinc.se/l%C3%B6rdagsbrunch-25285220. Jag tog en Äggägg och sonen Bananpannkaka med hallon och vispgrädde. Äggäggen var typ en LCHF-muffins och bananpannkakan var precis det man kunde tänka sig. Själva konceptet är ett snabbmatställe som delades med andra snabbmatsställen i samma lokal, granne med MCDonalds. Det fanns ett fåtal platser där man kunde sitta ner. Det var inte mycket folk trots att det var fullt med folk på stan men läget är kanske lite off trots att det är typ mitt i city. Hoppas att det bär sig så det kan finnas kvar! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Jag var på Eggs igår. Åt bacon och äggröra, som tidig lunch eftersom jag skulle var borta resten av dagen och inte visste hur matintaget skulle blir. Det var verkligen en rejäl laddning till ett bra pris. Kommer verkligen gå dit igen. Hann inte riktigt kolla över menyn men bordsgrannen åt lax och äggröra och det kommer jag nog göra nästa gång. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Kan rekommendera stället. Tortillan var bra! Kommer att gå dit fler gången om jag har vägarna förbi. Ca 15-20 sittplatser och allt serverades på engångsfat med plastbestick. Om jag fattade det rätt så var alla äggen löskokta (64* C), men kanske missade nåt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Äggrestaurangen tvingas hålla stängt – hela påsken: "Det är nästan tragikomiskt"http://www.metro.se/nyheter/aggrestaurangen-tvingas-halla-stangt-pa-pask-nastan-tragikomiskt/EVHocy!Q9tHTuhmPcfcE/ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Tog en kycklingäggsallad där och den var jättegod. Blir återbesök . 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts