wila Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Jag tycker att LCHF fungerar bra när man vill gå ner i vikt. Man slipper gå omkring å vara hungrig. Jag provade viktväktarna en gång och jag var ofta hungrig. Pointen räckte inte. Jag åt frukt och grönsaker tills jag storknade, men upplevde ändå ingen mättnadskänsla. Med LCHF känner jag mig mätt och går inte omkring och känner mig uppblåst och pluffsig. Jag upplevde att jag snabbt kände skillnad. Har även fått bort huvudvärken som jag ofta hade. På minussidan är väl att jag inte får äta mackor. Jag älskar mackor, men vet att jag mår bättre om jag skippar det. Kan ibland känna mig lite begränsad när det gäller vad man kan äta om man går ut å äter. Jag kör dock inte LCHF nitiskt, så jag fuskar lite. Vill ni läsa om mitt recept för att gå ner 25 kg läs här;http://wila.nu/2013/january/hur-gor-man-for-att-ga-ner-i-vikt-2.html Det viktiga i livet är dock inte att fokusera på vikten, utan att man gör sitt bästa för att må bra! /Anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts