patrix Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Tips på intressant föredrag: How Do People Get Cancer | Cancer Awareness | Memorial Sloan Kettering Titta 27 min in. Relevant om man äter LCHF 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheOcean Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Mycket intressant, tack för att du delade! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor H Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Etter å ha sett litt på "The truth about cancer" har jeg fått et litt annet syn på kreft (cancer). Kreft er et symptom, ikke en sykdom, og den skyldes svekket immunforsvar. Videoen her i tråden fokuserer på å behandle et symtom i såfall. Fungerer immunforsvaret som det skal har man ikke kreft, men har man kreft har man ikke et fungerende immunforsvar. Spiser man et karbohydratrikt måltid setter man immunforsvaret mer eller mindre ut av spill i flere timer. Her er første videoen av en serie på eleve episoder, men jeg vet ikke om alle er tilgjengelige enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts