Y62 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Om du skulle trycka trycka upp en t-shirt med LCHF-tema, vad skulle det stå? Det förslag jag tycker är roligast tänker jag sno Moahahahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Jag tycker ditt eget motto "Dö ung i hög ålder" är perfekt, även om du kanske inte tycker det är humoristiskt DÖ UNG I HÖG ÅLDER med LCHF-käk! Eller nåt sånt 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiim Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Du blir lika FET av FETT, som SÖT av SOCKER 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Fettsnålt, fullkorn, frukt (eller Fettsnålt, fiber, frukt) gjorde mig fet Smör gjorde mig smärt. Fast jag ska gå ner i vikt innan jag trycker upp den. Och fila lite på formuleringen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 28, 2015 Author Share Posted January 28, 2015 "Fett byggde denna kropp" skulle vara kul men bara om man verkligen kan bära upp den och det har jag några kilon för mycket för Nåt för Tiny Tom! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Håller med Inez om att du borde använda "dö ung i hög ålder" på något vis. Den är bra! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 "Fem om dan gör kroppen glad" kompletterat med bild på fem paket smör 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts