Karin-ants Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Jag undrar alltså, om det är något särskilt jag ska tänka på. Min man har diabetes och ulcerös kolit. Jag har hjärtsvikt och astma. Är det något som någon av oss inte kan äta t.ex.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Ja ta det lugnt, mät hans blodsocker ofta! Tar han insulin får han dra ner drastiskt eller utesluta detta. Och för dig gäller egentligen samma för en vanlig biverkan i början är hjärtklappning. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Jag undrar alltså, om det är något särskilt jag ska tänka på. Min man har diabetes och ulcerös kolit. Jag har hjärtsvikt och astma. Är det något som någon av oss inte kan äta t.ex.? Kolhydrater. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts