Popular Post KataM Posted January 29, 2015 Popular Post Share Posted January 29, 2015 Blir alltid lika irriterad när Coops tidning Mersmak dimper ned i postlådan. Den vanliga kolhydratstinna maten och veogmat är det enda som gäller. De gånger (när jag fått tidningen, ska sägas) som de i förbifarten nämnt något om LCHF eller lågkolhydratskost,har det varit i negativa ordalag. Men jag är med i Coops medlemspanel och idag kom en undersökning just kring vad man tycker om Mersmak. Så nu har jag sågat den längs fotknölarna och önskat reportage och recept på LCHF-tema. Känns bra! Hoppas några fler LCHF:are är med och sågar de med. 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Bra gjort! Hoppas jag också får delta i undersökningen. Gillar inte deras chefskock. Hon är så himla käck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfvän Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Den gamla tidningen var mycket bättre, då fanns det även ett trevligt korsord! Den nuvarande tidningen slänger jag nästan på en gång. Den är klottrig med svårläst stilsort och fullspäckad med bilder och recept huller om buller. Jag är också med i medlemspanelen, kanske kan jag säga min mening där om tidningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honung Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Bra, KataM! Jag blir också jätteirriterad på den där blaskan – av exakt samma anledning. Önskar att jag också fick vara med i panelen och såga! Man kanske skulle spontanmejla dem? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Det är bara att gå in på coop .se och klicka er fram till /medlemspanelen och anmäla intresse. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts