hönan Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Har hittat en hel del LCHF bloggar med recept men upptäckt att flera av dom är färdiga med sin viktminskning och därför mer "tillåtande". Skulle vilja hitta någon som bloggar och lägger ut strikta LCHF recept. Någon som kan tipsa om bloggar? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 http://www.tommytappar.se/ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anja Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Jag förstår vad du menar. Jag har också letat recept på mer strikt mat i perioder utan att hitta något. Sedan beror det ju på lite vad man anser är strikt såklart. För mig är mejerifritt viktigt för viktnedgång. Jag blev i alla fall inspirerad av dig och bestämmer mig nästa vecka för att köra en strikt vecka! Titta in på min blogg då, från och med måndag kör jag. www.enklicksmor.se 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Beror på hur du definierar strikt... typ bara kött, fisk o fett eller är grönsaker ok? Jag försöker att inte använda så mycket mejeriprodukter, ja förutom smör då, i mins recept. Började min blogg vid årsskiftet, men det finns redan en hel del recept där. Kika gärna förbi om du vill! Länk finns i min signatur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hönan Posted February 1, 2015 Author Share Posted February 1, 2015 Tommytappar och enklicksmör har fått en följare. Tack för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hönan Posted February 1, 2015 Author Share Posted February 1, 2015 Ekofilosophie: Jag tänker Max 20g kh. Jag ska kolla in din blogg, tack för tipset. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Då borde mina recept funka bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts