Guest Teunissen Lynn Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Februari en timme om dagen rusning Jag var en fet tjej, eftersom det för flera år inte utövade, övervikt, ge mig deras vardag mycket allvarliga problem. Igår började jag en timme efter jobbet rusning. Februari I hoppas kunna slutföra en timme om dagen av skenande, vänta en dag och gradvis värmer upp, 1,5 timmar om dagen. Ökat successivt fyller det för mig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats M Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Google translate? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Absolut. February an hour a day rushI was a fat girl, because for several years did not exercise, overweight, give me their living very serious problems. Yesterday I started an hour after work rush hour. February I hope to finalize an hour a day of rampant, wait a day and gradually heats up, 1.5 hours a day. Increased gradually fill it for me! Teunissen Lynn, jag tror det kan bli enklare för oss om du skriver på engelska. Fast jag är inte säker på att vi kan svara på engelska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Teunissen Lynn Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Absolut. February an hour a day rush I was a fat girl, because for several years did not exercise, overweight, give me their living very serious problems. Yesterday I started an hour after work rush hour. February I hope to finalize an hour a day of rampant, wait a day and gradually heats up, 1.5 hours a day. Increased gradually fill it for me! Teunissen Lynn, jag tror det kan bli enklare för oss om du skriver på engelska. Fast jag är inte säker på att vi kan svara på engelska. ok thanks 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts