Annna Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Jag försöker inspirera min reumatiska svärmor till att börja med lågkolhydratost, och hoppas att det ska kunna leda till förbättringar i hennes reumatiska besvär. Finns det någon med erfarenhet av liknande som kan ge mig tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessirene Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Min sambo käkade orudis dagligen mot ledvärk. Lederna var ibland helt krumma i fingrarna tex. Efter att han lite motsträvigt käkat lchf i några veckor kunde han lägga undan dem. Det var ca två år sedan och de har inte kommit fram sedan dess. Läkarna orkade aldrig ställa någon diagnos på honom, med det var nog kopplat mot psoriasis. Huden är också mycket bättre. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Artros, ledvärk och reumatism kan läka! https://fethalsa.wordpress.com/2015/10/10/artros-ledvark-och-reumatism-kan-laka/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts