Lua Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Den här gjorde braksuccé hemma hos oss idag! Barnen med kompisar var lyriska Och jag också När man gör de så här små kan det inte bli alltför många kolisar per styck. https://luafilosoferar.wordpress.com/2015/02/08/semmelwrap-lchf/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edit Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Ser ju gott ut, men jag undrar vad sötning av florsockermodell betyder. Kan man utesluta sockret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Ser ju gott ut, men jag undrar vad sötning av florsockermodell betyder. Kan man utesluta sockret? sukrin melis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Ser ju gott ut, men jag undrar vad sötning av florsockermodell betyder. Kan man utesluta sockret? Jag gissar på att det är sukrin melis som avses? Den har samma struktur som florsocker till skillnad från vanligt sukrin som är samma struktur som strösocker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lua Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 Ja, sukrin melis eller så kan man köra sötströ i mixern Om man är avsötad kan man alldeles säkert dra ner rejält på sötningen eller utesluta den helt. Men jag skulle ju imponera på sockerätande barn, så jag sötade. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 ja själv är man ju så avvand på socker att jag tom tycker att tomater är rätt söta Brukar också mest söta när det är annat folk än LCHF:are som ska kunna äta det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts