Xiro Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Jag nördar rätt mycket över hälsa, kost och livsstil och hade mycket gärna jobbat med att hjälpa andra människor med detta. Öppnar här upp för fri brainstorming kring vilka möjligheter som finns. Dels tänker jag mig att det finns olika kurser och diplom/certifieringar att ta, dels finns det olika former av arbeten, yrkesroller och olika organisationer att arbeta i. Jag har väldigt dålig koll på branschen och är mycket tacksam för alla tips och råd! Realistiskt just nu skulle kanske vara någon distansutbildning under tiden jag jobbar heltid/deltid. Jag är ingenjör och har hyfsad lön, och det vore trevligt att ha hyfsad lön även framöver. Bor i Malmö. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mianu Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Går i samma tankar... är också ingenjör med bra lön, svårt att ge upp Vad tänker du? Det finns ju ett par podcasts på svenska, men inte alls lika djupgående och nördiga som de amerikanska, vore kul om samma information kunde ges ut på ett enkelt sätt i sverige också. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...