Birgitta Höglund Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Här kommer fortsättningen på mitt inlägg om en hållbar livsstil, nu om hur min matdag kan se ut https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2015/02/11/sa-har-kan-en-matdag-se-ut-i-var-livsstil-nufortiden/ 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geminick Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Många bra tips och idéer man får från din blogg! Tack för att du delar med dig! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted February 20, 2015 Author Share Posted February 20, 2015 Tack Så tacksam för att jag har den här möjligheten att sprida min matkunskaper till så många. På det sättet kan jag hjälpa till att förbättra folkhälsan 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geminick Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Ja jag förstår vad du menar! Alltid kul när man hittat något som fungerar för en själv och som sedan ger en möjligheten, som du skriver, att hjälpa andra ur samma jobbiga sits. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts