pois Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 "Du kanske skulle ta med smågodis till jobbet mot abstinensen" uttalade sig min kontaktperson från F-kassan:)... Hur kommer det sig att det det tar sådan tid i Sverige? Inskränkt och underutvecklat säger jag bara. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 "Du kanske skulle ta med smågodis till jobbet mot abstinensen" uttalade sig min kontaktperson från F-kassan:)... Hur kommer det sig att det det tar sådan tid i Sverige? Inskränkt och underutvecklat säger jag bara. Lyyysande... NOT! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pois Posted February 20, 2015 Author Share Posted February 20, 2015 Det är svårt att inte bli bitter:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Du kanske ska ta en återställare mot bakfyllan... Det låter inte lika PK va? 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Sanslöst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts