Thyroidea Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25458830 Verkar ju onekligen som jag är på rätt spår nu när jag äter lchf och kombinerar det med 16:8 samt kalorirestriktion! Mår redan bättre! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Thyroidea Posted April 14, 2015 Author Popular Post Share Posted April 14, 2015 Nu har jag fått svart på vitt att jag gjorde rätt. Har sänkt mitt HbA1c från 77 vid diabetesdebuten i januari till 37! nu! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andush Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Detta är ungefär så jag ätit de sista två åren, utan kalorirestriktionen. Men periodisk fasta fem dagar i veckan kombinerat med liberal LCHF har gett riktigt bra resultat på energinivåer och kroppssammansättningen. Att man tappat gasig mage och halsbränna är givetvis en bonus. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts