Jump to content

Erfaren LCHF bodyfitness tävlare i Sundsvall?

saris30

Recommended Posts

Jag har alltid haft en dröm om att få tävla i bodyfitness men mycket har kommit emellan och nu är jag i livet där jag är sjukt taggad :) Men behöver någon som kan guida/coacha mig och då helst LCHF inspirerat då det är en kost som funkar väldigt bra på mig samt att jag mår väldigt bra av det. Är du rätt person eller vet av någon som man kan ta kontakt med så hojta :)

Jag har alltid haft en dröm om att få tävla i bodyfitness men mycket har kommit emellan och nu är jag i livet där jag är sjukt taggad :) Men behöver någon som kan guida/coacha mig och då helst LCHF inspirerat då det är en kost som funkar väldigt bra på mig samt att jag mår väldigt bra av det. Är du rätt person eller vet av någon som man kan ta kontakt med så hojta :)

Hej. Jag är själv inte inne i den svängen, men kan du inte mejla Martina på martinas.nu. Hon bor visserligen inte i Sundsvall, men kanske har någon kontakt. Hon har också ett team som heter team keto, du kanske kan kolla om du får komma med? Jag misstänker att du där skulle få mycket fin coachning med tanke på hur hon nördar ner sig i varenda detalj som kan boosta rätt hormoner och muskeltillväxt. Annars kan du väl komma med i något lokalt team och visa dom var skåpet ska stå!  :D

Vad jag menar, börja någonstans och sen kanske du kan så mycket att du fixar ditt eget team om några år.

• Like 2