Peter B Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 ...kolesterolsänkande mediciner. Härligt brunbränd. http://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=3075001 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Riktigt bra.. utan att gå in på några detaljer! Och det bästa var, det är bättre att vara rund och aktiv än smal och oaktiv! Nu behöver jag bara bli aktiv oxå så är allt på plats! Tror jag tar en promenad i Turkiet till påsk? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Du ska också D-vitamin-ladda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Japp.. och äta sådana tallrikar du åt i Sälen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Väntar på bildbevis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Tror jag tar en promenad till Turkiet i påsk? Ja jag väntar också på bildbevis! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Jag sitter helst i skuggan under citronträden med ett glas vin! Men min 80åriga mor är rastlös så det blir väl tvunget att man får promenera? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuva Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 "Conclusions and Relevance Most US adults consume more added sugar than is recommended for a healthy diet. We observed a significant relationship between added sugar consumption and increased risk for CVD mortality." http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=2174010 Jorå. Jag skulle vara betydligt mer intresserad av socker i blodet än blodfetter. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts