Popular Post EVS Posted March 17, 2015 Popular Post Share Posted March 17, 2015 Vi fick hem en värdekupong idag. Ett paket Flora med Smör, helt utan kostnad. De måste ha svårt att locka folk till att köpa smörjan! 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Kanske funkar att smörja in skorna eller spaden med? Troligen bäst att testa på ett par billiga skor först? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuva Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Kanske funkar att smörja in skorna eller spaden med? Troligen bäst att testa på ett par billiga skor först? Skulle vara spaden då. Vem vill lukta som härsket margarin om fötterna? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Såg i förbifarten nån tv-reklam för det häromdagen. Det goda från smör och det goda från Flora, eller hur de uttryckte det. Jag har så vitt jag vet aldrig ätit Flora, så det kan jag inte uttala mig om, men jag nöjer mig så gärna med det goda från smör. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts